Dostawa

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej  DHL  . Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Każdy zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście w jednym z naszych sklepów nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu.

Odbiór osobisty

Zamówione produkty możesz odebrać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu  w naszym punkcie odbioru  w Gliwicach


Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 5000 zł brutto. Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 48 godzin - po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 41 x 38 x 64 cm, a waga nie przekracza 25 kg.


Przesyłka kurierska DHL - przedpłata

Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on  podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. Końcowy koszt wysyłki jest uzależniony od ilości zamawianego towaru.


Przesyłka kurierska DHL - za pobraniem

Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia, waga całkowita paczki do 30kg . W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on  podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu.  Końcowy koszt wysyłki jest uzależniony od ilości zamawianego towaru.