Serwis producenta

Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do producenta, w większości przypadków przyśpiesza jego realizację. Większość producentów oferuję gwarancję door to door (od drzwi do drzwi) dzięki czemu nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów a sam proces reklamacji przebiega szybko i bezproblemowo. Nie wiesz jaki rodzaj gwarancji posiada twój produkt ? skontaktuj się z nami - nasi pracownicy zapewnią Ci fachową pomoc w każdej sytuacji.

Reklamacje i zwroty

  • Reklamowany towar należy dostarczyć do jednego z naszych salonów stacjonarnych (w przypadku zakupu dokonanego w salonie) lub wysłać na adres naszej siedziby (w przypadku zakupu dokonanego przez sklep internetowy) - Blue Mouse Sylwester Foit ul. Szara 3/3A, 44-100 Gliwice.
  • Towar musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
  • Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony - w salonie stacjonarnym (w przypadku zgłoszenia przez salon) lub za pośrednictwem firmy kurierskiej (w przypadku zgłoszenia pocztowego).
  • W przypadku odbioru zgłoszenia w salonie stacjonarnym, reklamowany towar należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

Masz pytania? Napisz do nas na adres: sklep@bluemouse.pl

Pliki do pobrania

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

Zgłoszenie reklamacji towaru